måndag 31 mars 2008

Nu börjar det dra ihop sig...bara ca 5 veckor kvar, sedan bär det av till värmen. Så på fredag är det dax för vaccination. Usch jag hatar sprutor!! Tur att henke följer med mig så han kan lunga ner mig. De har ju börjat med att man måste boka tid för vaccination numera så jag hoppas vi slipper sitta och vänta 1 tim. som lojsen fått göra, det får vi se. Skönt att få det överstökat allafall. Här har vi hotellet vi ska bo på. Ska bli såååå skönt att komma från vardagen ett tag. Lite tungt på jobbet nu av vissa orsaker.
En annan kul grej som hände idag är att:
Jag går och strosar runt på Mega och får sms av en gamal kompis som frågar om hon kan titta förbi imorrn på en fika. Varpå jag svara att ja det vore roligt. Vi bestämmer att hon ska komma hit och även att våran andra vän Lojs ska komma med. Jag skriver att jag kan sms eller ringa lojsen. När jag sedan tar upp telefonen för att ringa L. så knackar någon mig i ryggen. Och vem om inte Virre tjejen jag just sms:at med...*s* ja, örebro är inte så stort ibland. Vi skrattade rätt gott åt denna situation. Rätt komiskt att vi gått runt i precis samma affär och sms:at varandra...haha.
det var allt för idag!
tjinge ling!

Inga kommentarer: