fredag 7 mars 2008

Helgen....

Denna helg som följer kommer vi förmodligen att lägga golvet i gästrummet, måste ju ha det klart till påskhelgen då det kommer massa folk hem till oss..=) men det ska vi la ta o klar av, hehe.
Idag har det vart en riktigt slapparkväll med lets dance och massa onödigt surfande. Helt otroligt vad mycket konstiga saker man kan hitta på nätet, och roliga för den delen också. Tidigare idag var jag en sväng på Ikea, var tvungen att köpa panelhängare till några gardiner. För igår var jag minsann rätt duktig jag tvättade nämligen fönsterna i vardagsrummet (för er som inte vet är de rätt stora) det är inget jag gör varje månad om vi säger så...verkligen något av det västa aktiviteter jag vet usch!! Men nu e´re gjort alla fall för en lång tid framöver hoppas jag..och de nya gardinerna blev bra också.
Nu ska jag ta och kolla lite mer på tv..innan "karln" ringer och vill hem...han är ute och förlustar sig med några jobbarkompisar ikväll. Men nästa helg ska vi alla fall partaja tillsammans =) ser verkligen fram emot den helgen..=)
kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, duktig du är! Jag som precis satt och tittade ut genom v-rumsfönstret. Där ser jag att grannen är duktig och gör rent sina fönster. Då kom jag å tänka på mina, dom behöver en stor dos av tvättning.... he he