lördag 8 september 2007

Min lista!!

Hälsningsfras: Hallå!
Smeknamn: milla, milliz
Födelsedatum: 25 nov.
Stjärntecken: skytt
Humör: just nu bara bra, lite trött
Musik just nu: det mesta lyssnar på mkt. rock just nu
Vad åt du senast?: tårta ( henkes farmor va på besök)
Vad sa du senast?: har du koll på pizzan i ugnen?
Favoritkläder: jeans, mysbyxor o annat, varierar
Favoritskor: Mina gympaskor
Favoritcigaretter: ingen röker ej
Favoritfärg: Blå, brun, beige o vit
Favoritfilmkaraktär: hmm vet ej
Favoritpizza: calzone eller med banan o curry
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?: 70-talet
Hälsning till valfri person: Alla flickor vi får ta en fika på gröna griodan nån gång!
Hur många har du kysst?: ingen koll på det
Hur många har du haft sex med?: hmm skulle ni kanske vilja veta
Hur många förhållanden har du haft?: Ett riktigt!
En vanlig missuppfattning om dig: att jag är dryg
Din egen bild av dig själv: orka analysera mig själv
Din idealvikt: 60 kg.
Ditt idealutseende: vet ej tror inte det finns nåt
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är glad för det mesta, och att jag är lyhörd
Framtidsplan: köpa ny bil, gå kurs och lära mig hantera timrapporter på jobbet
Hälsning till kungen: kungen ?? tja, Hej!
Tre prylar till en öde ö: mat, tv och båt
Tre favoritprylar: mobilen, tv:n och bilen
Tre av dina bra egenskaper: lyhörd, glad, envis
Tre av dina dåliga egenskaper: kort stubin, envis, klumpig
Bästa barndomsminne: alla sommrar o fjällen hos mormor o morfar i deras hus
Bästa låtcitat: vet ej
Är du vegetarian eller vegan?: Nix
Hur många piercings har du?: inga förutom öronen (3 st)
Något ingen vet: det vet jag inte ;)
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag håller humöret uppe för det mesta
Hur imponerar man på dig?: man är sig själv
Ett ord: skit (sägs ganska ofta om nåt går fel)
Två ord: men hallå
Göra härnäst: gå och kolla lite på landskampen mellan Sverige o Danmark, samt äta pizza
Slutord: Herr´å!!

Inga kommentarer: