tisdag 4 september 2007

Höstförkyldningar

Nu börjas det, alla barn som varit borta från varandra ett bra tag och träffas igen Vips!! så är de snoriga näsorna framme igen. Höstförkylningar kallas de. Jag har nog början till en så satans ont i halsen vilket jag har haft i ca 2 dagarn nu. Men En jobbarkompis till henke påstår att det hjälper med echinagard så idag ska jag börja käka det. Och hoppas att han har rätt. För jag vill verkligen inte vara sjuk nu. På Söndag åker vi till Stockholm för att senare åka över till Tallinn. Vi kommer hem på tisdag igen. Kul att åka båt och vara förkyld NOT!!
Annars häder det inet så mycket för tillfället för utom alla kalas som är titt som tätt. Idag fyller Henkes syrras kille år. Grattis!! (om du nu läsr detta) och på lördag fyller han syrra. Får väl se om vi går på kalas igen på lörd. Var på ett i förgår och i fredags med. Så det börjar bli rätt tjatigt nu.
Nu ska jag göra lite jobb som jag tagit med mig hem, fast jag har verkligen ingen lust men måste göras. Ska skriva rent ett protokoll från ett möte. Blä!!

tjinge ling!!

Inga kommentarer: