torsdag 17 juli 2008

uppdatering...

Jag vet att jag rent utsagt är skit dålig på att uppdatera denna blogg. Men när det är fint väder, sommar och semester lägger jag den mesta tiden någon annanstans än vid datorn. Det är fullt upp ändå på nåt sätt. =) Men tänkte ändå skriva lite vad som har hänt och händer framöver.
I måndag och tisdags var vi i stugan, jag slappade mest medans henke hjälpte sin pappa och sätta upp takstolar och att lägga nya taket på huset. Vi sov då kvar i "våran" husvagn där uppe, men fy sjutton min säng där hemma är rätt skönt trots allt.
Igår var det altanbygge för hela slanten, fick hjälp av kompisar hela dagen vilket var super bra verkligen!! 1000 Tack!! Så nu är alla plintar ner grävda och så gott som klara. Idag är henke och köper virke och ska sedan börja med reglarna. Jag har varit iväg och växlat pengar på forex nu och mellanlandade hos mor ett tag. För på söndag åker vi neråt är det tänkt.
Det var allt för nu...
Tjineling!!

Inga kommentarer: