fredag 11 juli 2008

S.E.M.E.S.T.E.R

Jag har bara ett ord att säga....äntligen!! Då var man ledig fån jobbet 1 mån. då =). Känns riktigt nice kan jag säga. Men jag har inte fattat det riktigt ännu det känns som om att jag ska till jobbet på måndag, men det hinner säkert ändra sig innan denna helg är slut. Fullt upp är bara förnamnet för detta års semester. Första veckan blir det jobb här hemma, vi ska bygga på våran altan och ev. uppe i stugan. Veckan där på ( v 30) bär det av till Danmark. v 31 blir det ev. en liten tripp md mina föräldrars husvagn om nu vädret är bra då. Och v 32 blir det som dagarna kommer. De lediga dagran där emellan blir det bygge för hela slanten för kräftskiva eller grillfest ska vi ha i aug. förhopningsvis =)
Nu ska jag fira att jag är ledig ;)
Tjingeling!!

Inga kommentarer: