torsdag 16 augusti 2007

R.E.A.

Slutrean är ju verkligen något bland det bästa jag vet...man kan ju hitta hur mkt. bra o billiga saker som helst. Idag var jag på Hemtex de har 70% på massa bra saker oh 50% på endel också. Så idag blev det stor shopping där. 2 st. stora dukar (140x220 cm. ) för att var exakt, en beige och en svart med vita blommor, 2 st. fällbara stolar och två ljuslycktor och det bästa av allt...det kostade bara 180:- för rubbet! I like it!!!
Men har dock inte hittat så mycket kläder i år på rean. Men borde nog göra som Ella först & städa ur garderoben först, finns en heldel där som inte används på år och dar. Så det är mitt kommande projekt.

3 kommentarer:

Ella sa...

Man städar ju enbart ur för att få plats med en massa nya kläder.. =P

Anonym sa...

Reoe tycker jag om... men jag får aldrig arslet ur vagnen och ta mig upp! Här kommer den där sidan ----> http://www.meandi.se/

Anonym sa...

Ja reor är jätteskoj! :D