måndag 23 juli 2007

en lista

Här kommer en lista jag kopierat att Jös:

Namn: Anna Camilla Eriksson
Familj: pojkvän, mamma, pappa
Bor: På landet utanför Örebro
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad / laktris
Är det nåt du absolut inte äter: surströmming, lever
Kläder jag gillar: bekväma o praktiska..
Musik: nästan allt utom jazz o blues
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-tal
Sommarplaner: ta det lungt innan jobbet börjar igen 6 aug.
Är du bra på matte: Inte direkt
Saft eller alkohol: olika beroende tidpunkt o situation
Längd och vikt: 174 cm och vikten runt 60 kg.
Hur många kuddar sover du med: en ibland två
Favoritväder: solsken
Spelar du nåt instrument: nix
Morgon- eller nattmänniska: mest natt, men ibland morron
Sparare eller slösare: mest spara tror jag men gillar att shoppa också
Vem är viktigast för dig: Henrik
Bästa film: hmm...finns många men wallander filmerna är bra
Tror du på liv på andra planeter: svårt att veta men varför skulle bara vår vara bebodd egentligen?
Har du några homosexuella vänner: ingen som definierar det så
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: ja
Snarkar du? nej
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: bolgeting de e så stora o äckliga
Största svaghet: jag tänker för mycket på saker ibland
Det här är jag bra på: lyssna på människor
Bästa bok? läser Camilla Läckbergs bok stenhuggaren nu den e bra men hennes predikanten va nog snäppet bättre
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ingen
Vad vill du jobba som? Med barn
Chips, morötter eller godis? varierar från dag till dag
Pizza eller hamburgare? pizza
OlikaSkriver du dagbok? nja har slutat med det..gjorde det alltid när jag var yngre
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, världens bästa
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? vet inte ibland vill jag
Var nånstans? det vet jag inte riktigt möjligen ryggen
Stökigt eller välstädat? Gärna välstädat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? det är inte omöjligt
Vad hänger på väggarna i ditt rum? allt möjligt tavlor bla.
Hur är din drömtjej/kille? har ju redan hittat han ju...
Hur många syskon har du? nada
Vad är du mest rädd för? allt hat som finns i världen
Är du rädd för blod? ja och sprutor
Saltar du på maten? för det mesta
Gillar du och sjunga? i duschen ja..låter för djävligt men men
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?Barn och fritid, ja för att jag vill arbeta med människor
Anser du att du är stark? fysiskt- ja så där
Brukar du sola? Ute ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Har du komplex och för vad? ibland
Röker du? Nix
Snusar du? Nix
Använder du knark? Nix
Kaffe, te eller inget? Kaffe men te på morgon

Inga kommentarer: