tisdag 8 september 2009

Höst på väg....

Jag håller nog med de flesta andra...det känns ju som att sommaren tyvärr är över nu, och vi går mot höst o mörkare tider. Jag kan inte påstå att jag är någon höstmänniska. Det brukar alltid känns lite deppigt denna årstid. Tankarna om vart sommaren egentligen tog vägen och vad man egentligen har hunnit med och göra i somras slår aldrig fel. De finns där varje september. Visst träden är fina på hösten men mer då. Positivt är isåfall en solig dag då man kan ströva omkring i skogen och bara vara. Det är fatiskt ganska skönt ibland. Så ok. visst det finns väl lite små positiva ögonblick..men mest av allt gillar jag ändå sommaren....


Men det är ju rätt kul att fixa lite inne, byta gardiner osv. och köpa nya växter till trädgården som bollkryss, ljung o sånt där.. För nu ser sommarväxterna för häniga ut. Så igår var jag iväg o köpte en bollkryss, höstglöd och ett par krysantemum. Så nu blir det höst tema med ljusfat o smått o gott inne i uterummet också...



Föresten finns det intresse för ljusparty kanske jag håller ett här framöver finns en tjej på jobbet som har börjat sälja så säg till om ni är intresserade så får vi se.






Inga kommentarer: