torsdag 28 augusti 2008

Denna vecka är en bra vecka. För att min arbetsplats är med i mtions tävligen kom igång, håller på i karlslunds språet för er som inte vet vad det är. Men syftet är just att man ska "komma igång" och det är bra för det sporrar mig med en tävling med arbetskamraterna, då rör jag på mig. Idag tex. gick jag 5 km igår 6 km..så allt som allt denna vecka har det blivit 1,4 mil. Förra året gick jag 3 mil tävlingen håller på en vecka till så jag ska försöka slå det förra resultatet.
För övrigt så är det kalas för mor imorgon kväll, blir inte så mycket folk men några bekanta m.m. vi gör inte så stort av födelsedagar i vår sälkt om vi inte fyller jämt. Och till helgen blir det en sväng till Nora för att gå på marken, ska ev. försöka hinna med att hälsa på H :s gamla farmor som bor där....
allt för nu!!
Tjinge ling

Inga kommentarer: