söndag 20 januari 2008

Uppdaterar...

Här kommer en liten uppdatering efter påbackning från några vänner. Och ja ni har rätt jag är inget vidare på att uppdatera min blogg dessvärre.

Hade riktigt trevligt igår kväll, med gott sällskap, god mat och dricka =) Även om man faktiskt får lov att klaga lite på personalen, sitter man sex pers och tre beställer in mer dricka och dessert kollar man väl med resten också eller? Allafall skulle nog jag gjort det. Men men.
Bowlingen var kul också tror jag lyckades få in sex striker, och lyckades även spöa henke med en serie vilket var mitt mål. =) Även om det blev sent och en del dricka så känner jag mig rätt pigg idag. Klart man e lite segare än vanligt men ok. ändå.
Så tidigare idag var vi inne på Normans och kollade på nya A4 riktigt nice bil. Vi var där med henkes föräldrar som har planer på att byta bil. Kul att se de nya modellerna faktiskt.
Men nu är det slappkväll som gäller kolla på nån film eller nåt, så fram med chips och cola så är kvällen fullbordad *s*
tjingeling!!

Inga kommentarer: