söndag 2 december 2007

äntligen friskl!!

Ja, vad kan man säga min fredag denna veckan var inte kul vill jag lova. Den börjde som vanligt med att jag gick upp vid 05:20 för att börja jobba 06:20 vilket var helt i sin ordning. Kände att jag hade lite ont i kroppen men var inget märkvädrigt. Vid 9:30 på jobbet kände jag hur allt blev svart för ögonen och rösterna försvann längre och längre bort. Samtidigt står jag och pratat med en jobbarkompis och säger att jag funderar på att åka hem för jag känner mig inte riktigt bra. Sen går allt i 110 och jag vaknar upp liggandes på golvet. Skit hemskt var det även om jag var uppe lika snabbt som nere. Antagligen var det ett blodtrycksfall...har haft det förr för länge sedan. Så min kära mamma fick komma och hämta mig och när jag kom hem var det bara att rusa till toaletten och ja då kom det magsjukan...kräktes ett par gånger den dagen och hade 38 graders feber...men nu är det helt ok. igen så imorrn blir det till att jobba. Men det var så himla otäckt att få den där blackouten så fy...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uschans ! Det där med blodtrycksfall e jag också med om, vi långa råkar ju lättare ut för det ! Hoppas du mår bra nu !
Kram !

Anonym sa...

Hoppsan sa, Robban sa att du va hemma och låg och spydde. Men hua vad läskigt med sån där blackout. Som Jossan skrev, hoppas du mår bra nu (antar att det är bättre om du ska jobba men...). Kram på dej!